Serwis

Produkt może być jedynie tak dobry, jak związana z nim obsługa.

Firma inomed oferuje więc nie tylko innowacyjną i precyzyjną technikę, ale i związane z nią wsparcie, które wyróżnia nas spośród większości przedsiębiorstw produkcyjnych. Jesteśmy w równym stopniu innowatorami i usługodawcami. Dlatego jako przedsiębiorstwo działające globalnie posiadamy wykwalifikowany personel, który jest dostępny również poza naszą siedzibą główną w Niemczech.

Skontaktuj się z naszym serwisem:

Tel.: + 48 58 351 34 94
Email: serwis(at)inomed.com

Treningi, szkolenia i ścisła współpraca z naszymi partnerami i dystrybutorami to dla nas oczywistość i kluczowy element naszej marki: „we share competence”.

Nasze podejście do obsługi klienta obejmuje wiele wariantów, z których nasi klienci mogą skorzystać:

Wsparcie techniczne:

U nas pracują ludzie, którzy znają odpowiedzi na wszystkie pytania z dziedziny techniki. Używanie naszych systemów zależy przecież od ich sprawnego działania i prawidłowej obsługi. Chętnie świadczymy również nieskomplikowane usługi serwisowe u klienta.

Wyszukiwarka systemowa:

Asortyment inomed jest obszerny i złożony. Aby zmniejszyć ten stopień złożoności, chętnie doradzamy w wyborze odpowiednich systemów. Klient nie musi tracić czasu i od samego początku ma maksymalną pewność, jeśli chodzi o planowanie i koszty.

Infolinia:

Jeśli tylko ktoś nas potrzebuje, jesteśmy dostępni! Rozwiązujemy problemy za pośrednictwem naszej infolinii szybko i niezawodnie – przez telefon lub bezpośrednio u klienta. Jesteśmy dostępni pod numerem + 48 58 351 34 94

Treningi i szkolenia:

Wymiana informacji z naszymi klientami i użytkownikami naszych produktów to jeden z najważniejszych elementów naszego sukcesu. Z tego powodu organizujemy regularne kursy dla chirurgów, asystentów medyczno-technicznych i personelu operacyjnego. Oferujemy więc możliwość pracy z wykorzystaniem aktualnego stanu badań naukowych. Częścią naszej obsługi szkoleniowej są obszerne instruktaże u klienta oraz uczestnictwo w uruchomieniu urządzeń.

Konserwacja prewencyjna:

Ekonomiści nazywają to „obsługą posprzedażną” – a dla nas jest to po prostu możliwość zapewnienia naszym klientom sprawnego przebiegu operacji. Niezbędnym warunkiem są tutaj regularna konserwacja, przeglądy, aktualizacje oprogramowania. Dzięki temu nasze urządzenia odpowiadają najnowszemu poziomowi techniki i cechują się maksymalną niezawodnością.

Indywidualne rozwiązania:

Każdy pacjent jest niepowtarzalny – tak samo musi być również z rozwiązaniami z asortymentu produktów firmy inomed. Chętnie doradzamy naszym klientom – nie tylko w sprawie zapoznania się z naszymi systemami, lecz również w wielu innych sprawach. Dzięki produkcji we własnym zakładzie możemy opracowywać rozwiązania konkretnych problemów wspólnie z naszymi klientami i dopasowywać je do ich specyficznych potrzeb.